Garantie & klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de producten of onze dienstverlening. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht bij voorkeur via e-mail aan ons door te geven. U kunt ons ook telefonisch bereiken. Wij zullen de klacht zorgvuldig onderzoeken en ons best doen om deze naar tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging van ons. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een antwoord te geven. Mocht het meer tijd nodig hebben om de klacht af te handelen, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Garantie

Het is uiteraard vervelend als een artikel niet naar behoren functioneert. Volg altijd eerst de gebruiksaanwijzing op de verpakking of raadpleeg de handleiding van het product voor eventuele probleemoplossingen.

Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan de verwachtingen die u redelijkerwijs mag hebben. Daarnaast bieden wij een eigen garantie. De duur van deze garantie vindt u terug op de productpagina’s van de desbetreffende artikelen. Onze eigen garantie doet niets af aan uw wettelijke garantie.

Voor tweedehands producten geldt vaak geen fabrieksgarantie meer, maar wij bieden wel 2 jaar garantie op deze producten.


Wat te doen bij defecte producten?

Als een product defect is geraakt binnen de garantieperiode, kunt u dit bij ons melden. Na overleg kunt u het product naar ons terugsturen. Wij vergoeden de verzendkosten voor de retourzending.

Mijn product is kapot, wat moet ik doen?

  1. Controleer of het defect nog binnen de garantietermijn valt (kijk naar de datum van aanschaf).

  2. Als het product nog binnen de garantieperiode valt, neem dan contact met ons op via telefoon 085 - 080 55 61(bereikbaar van 12:00 tot 02:00 uur) of per e-mail. Geef het referentienummer van uw bestelling door en beschrijf het defect. U kunt eventueel foto's van het defect meesturen.

Wanneer valt het defect onder de garantie?

  • De garantietermijn is nog geldig.

  • Het defect is niet ontstaan door onkundig gebruik of een ongeluk.

  • Het betreft een fabrieksfout.


Retourneren van producten

Het retourneren van producten is gratis. U kunt de retourzending zelf frankeren, of u kunt een retourlabel van ons ontvangen. Wij vragen u vriendelijk om de pakbon of een document met uw naam bij de retourzending in de verpakking te doen, zodat we uw retour snel kunnen verwerken.